Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 15 listopada 2011, 16:08

autor: Adrian Werner

Hellgate 2 wykorzysta Unreal Engine 3

Firma Hanbitsoft ogłosiła, że Hellgate 2 powstanie w oparciu o Unreal Engine 3.0.

Hellgate to wyjątkowo twarda marka, która przeżyła nawet śmierć swojego studia deweloperskiego. Okazuje się, że trwają już prace nad pełnowymiarową częścią drugą. Do jej stworzenia posłuży tym razem technologia Unreal Engine 3.

Grę tworzy koreański Hanbitsoft, który przejął prawa do serii po bankructwie Flagship Studios. Nowi właściciele już od pewnego czasu rozwijają tę markę. Wpierw wypuścili mocno zmodyfikowaną wersją pierwowzoru nazwaną Hellgate: Ressurection, a następnie zabrali się za gigantyczne rozszerzenie, czyli Hellgate: Tokyo, które zgodnie z nazwą przeniosło akcję z Londynu do opanowanej przez demony stolicy Japonii. Zabiegi Koreańczyków spotkały się z tak ciepłym przyjęciem, że ostatecznie podjęto decyzję o rozpoczęciu prac nad pełnowymiarową kontynuacją.

Hellgate: London to już dosyć wiekowa gra i jej silnik mocno odbiega od współczesnych standardów. Dlatego twórcy Hellgate 2 postanowili wykorzystać nową technologię. Wybór padł na Unreal Engine 3. Na razie nie wiemy za wiele na temat drugiej części. Wiadomo jedynie, że jeśli chodzi o mechanizmy rozgrywki autorzy stawiają na ewolucję rozwiązań pierwowzoru. Prace nad grą trwają od początku tego roku, więc zapewne za kilka miesięcy dowiemy się więcej na temat tego projektu.

Wieści o Hellgate 2 witamy z otwartymi ramionami. Pierwsza część miała olbrzymi potencjał, który został w dużej części zmarnowany poprzez błędy techniczne, małą ilość przygód i lokacji oraz kiepski system abonamentowy. Pod tymi wszystkimi problemami kryła się jednak bardzo miodna gra z fascynującym światem i fabułą, dlatego dobrze, że marka dostanie kolejną szansę na podbicie serc graczy.

Na koniec warto przypomnieć sobie wspaniałe intro z Hallgate: London :

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej