Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 2 czerwca 2012, 08:17

autor: Adrian Werner

Twórcy Dark Age of Camelot zapowiadają RTS-a March on Oz na PC i Androida

Ludzie związani z Dark Age of Camelot zapowiedzieli RTS-a March on Oz.

Założone przez ludzi, którzy brali udział produkcji gry Dark Age of Camelot niezależne studio City State Entertainment zapowiedziało swój debiutancki projekt. Okazała się nim być strategia March on Oz, której akcja, zgodnie z nazwa, toczy się, w uniwersym znanym z Czarnoksiężnika z krainy Oz.

Gracze pokierują grupą bohaterów, których zadaniem jest zatrzymanie przemarszu przypominających roboty złych nomów przez słynną drogą wybrukowaną żółtą kostką. Gra ma połączyć elementy RTS-a i gatunku tower defense. W trakcie zabawy będziemy więc zarówno wznosili budowle obronne, jak i sterowali wojownikami. Każdy bohater otrzyma własny zestaw umiejętności specjalnych i ich właściwe wykorzystanie będzie kluczem do sukcesu.

Autorzy planują ponad 50 rozbudowanych poziomów i każdy z nich będzie można przejść w jednym z dwóch poziomów trudności. Zabawę uatrakcyjnią pomysłowe mini gierki, które przetestują zarówno nasz refleks, jak i spryt. Twórcy obiecują też dużą różnorodność jednostek. W sumie po obu stronach konfliktu walczyć będzie ponad 50 typów postaci.

March on Oz zadebiutuje co prawda na iPadzie, ale wkrótce potem zostanie przeniesiony na PC oraz tablety działające pod kontrolą systemu Android. Niestety nie znamy konkretnej daty premiery którejkolwiek z wersji. Na koniec warto dodać, że szefem City State Entertainment jest Mark Jacobs, czyli założyciel Mythic Entertainment, które ma na koncie takie perełki jak Warhammer Online: Age of Reckoning i Dark Age of Camelot. W nowej firmie dołączyło do niego wielu innych weteranów branży. Mamy więc tu zespół doświadczonych ludzi, którzy stworzyli niezależne studio po to, aby mieć pełną swobodę artystyczną.

Zainteresowanych projektem odsyłamy na jego oficjalną stronę:

         - March on Oz – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej